Wednesday 13 March 2013

Bertemu Kembali

Assalamualaikum,

Bertemu kita kembali di sini setelah sekian lama. Ya, sangat la rasanya. Last time I remember, you guys are waiting for my Part 3 of siri How I met My Wife. Maaf dipinta kerana posting tersebut masih dalam pembikinan. Bukannya tak nak post. Cumanya biarlah posting itu digarap dengan rapi dan teliti sebelum dipersembahkan untuk tatapan umum. Tak nak la nanti jadi macam rumah dah siap tapi pahat masih berbunyi.

Sekian lama blog ini ditinggalkan, aku akui yang jumlah pengunjung juga agak berkurangan. Lumrah la benda macam ni. Cuma harap rakan rakan pembaca dapat paham yang aku bukanlah blogger sepenuh masa.  Aku cuma seorang penjawat awam yang mempunyai tanggung jawab besar dalam kerja dan tugas sehari hari. Jadi jika ada masa yang terluang, dapatlah aku update apa2 yang patut. Kebetulan dalam sebulan dua ni aku memang tersangat busy. Jadi maafkanlah aku.

Banyak perkara sebenarnya yang aku nak share dalam blog ni. Pasal sukan, politik, keselamatan negara, hubungan peribadi dan lain2. In shaa Allah kalau berkesempatan, akan aku cuba garapkan satu persatu.

Sekian dulu.

Salam mesra.

A'nas

No comments:

Post a Comment