Tuesday 6 November 2012

Bismillah

Bismillah sebagai kata pembuka bicara. Assalamualaikum wbt salam dihulur. Salam pada semua. Salam pada dunia. This should be the beginning of something. Journey of a thousand miles they said start with a single step. Apa betul atau tidak, time will tell. Yeah, after so long planning to have my own blog, akhirnya pada hari ini, terciptalah adieanas.blogspot.com.

Truthfully yours? Well, ini lah perkataan yang terlintas masa diminta untuk bagi tajuk blog tadi. But in a way, it's kinda cool coz itulah tujuan blog ini dicipta. To share my life experience and what ever that I can, TRUTHFULLY. Semuanya adalah benar dan benar belaka. For those who know me, they can tell that I'm an easy going person. With lots and lots of jokes and humour. Tapi awas. Sama macam manusia biasa yang lain, saya juga penuh dengan kekurangan dan kekhilafan. And through this blog, harapan saya agar all of you will know who I really am. InsyaAllah.

Cukup setakat ini saja dulu. Memang excited nak menulis tapi believe it or not, it took me something like 45 minutes to come out with all the above. Im so so so rusty right now (in writing and composing).

Till then, do take care.

Rasa macam nak post gambar. Here it is. Taken at Impian Golf & Country Club, Kajang somewhere in June 2012.


Hahaha....


No comments:

Post a Comment